Tuesday, October 23, 2012

keje.. interview.. pregnant.. waduh waduh~~

Salam...

First of all, thanks to lina jobstreet. she always update and recommend to me which company have vacancy that related to my field.. aku pon selalu le men click je button "apply" kat mane mane company yang aku rase   aku nak try.. same goes to my current employer.. they found me from jobstreet.com.. itu la hasil click "apply" aku tu.. haha

the problem now is I AM PREGNANT and at the same time i have an interview session this week.. oh my! nak pegi tak ek? kalo pegi and not selected, wasting my time and energy to make preparation.. kalo pegi and selected pulak, alhamdulillah la.. at least dapat la aku gain my knowledge and experience besides gain my skill in working field.. haha!

buntu la.. kalo aku g, then dorang reject aku sbb aku pregnant..... ish! macam mane ek.. kalo bole aku nak sangat dapat keje lain.. bosan la keje company jepun ni.. tiap pagi kene wat senaman pulak tu.. ade meeting, kene announce tok remind sume management staff.. skg ni kan da ade teknologi, email je la kt sume orang.. ape yg payah nye? nak jugak kekalkan zaman tok kadok dorang tu.. too bored hokay! a lots of meeting.. setiap hari, mesti ade meeting.. kalo dlm seminggu tu, mmg da tak bole dikire ngan jari da.. bukan setakat tu je.. ade 5S committee.. ade 3R committee.. RCT TPM la dan macam macam lagi.. keje aku abes kat committee ni je la.. bosan, kn?

kalo nak kate gaji tak best... tah ek.. so far, alhamdulillah, cukop sangat.. tp kalo dapat keje baru, bole le demand lebey sket.. kan? kan? mudah mudahan dapat la aku position tu.. orang kate, rezeki anak.. aminnnn~




No comments:

Post a Comment