Saturday, September 4, 2010

:: ku berbuke pose dengan mu ::

assalamualaikum ... hehe !
salam 1 malaysia ~
fuhhhh !! penat seyh semalam .. memborong barangan tok persiapan raye ..
not for me , but for my lovely parents ..
ngan deq ya yang tak gheti nk dok diam ..
waduh .. saba je la .. seb baek pose ..
kalo tak pose , da siap boley maen keja2 da ngn deq ya .. haha !


hhmmm ... sampai uma agak lewat petang semalam .. apis da tunggu aku kat uma along ..
cian die kene tunggu lelame .. tapi aku tak heran sgt pon die tunggu lelame kat uma along ..
coz my brother in law is his closer fren too .. haha !
aku knal die pon dr abg ipa aku tu gak .. ooooppps !!~


petang semalam mak abah bebuke bedua seperti kebiasaannye ketika aku berada di perak ..
boley dikatekan tiap ari gak la mak abah honeymoon .. sonoknye !! hehe~
aku lak p bebuke ngn tunang kesayangan ku kat restoran kampung kelapa sawit ..
punye la aku hingat restoran tu kat area kelapa sawit nun jao di sana ..
upenye dekat je .. hhhmmmmm~


sebelum masuk nye waktu bebuke pose , aku dan tunang pon ready2 la p amek makanan ..
almaklum la .. buffet .. rm18 sekepala ..
hape tunggu lagi ?? melantak la bebanyak mane pon ..
memang tak boley blah betol tunang aku ni ..
nampak je badan kecik .. tapi nafsu makan nye .............
ish !! aku yang kuat makan ni pon kalah .. haha !


da selesai bebuke , g la solat kat ioi mall ..
haha .. alahai , cian nye la aku tgk muke tunang aku yang sowang ni ..



haha .. tu la .. sape suh melantak tak hingat dunia ..
kan da nantok .. haha !
senyum pon da nak tak nak je tu .. tak tau la ikhlas ke tak senyuman tu .. hihi~




NOTA untuk apis :: nyott , maceh eh blanje cott bebuke semalam ..
sonok dpt spend time bebuke bersame ngn nyott .. maceh gak sebab kua kan selumbar kat tangan cott ni .. saket tau tak ???! hish !!~ haha~
thanks sayang.. (~_^)


No comments:

Post a Comment