Sunday, August 15, 2010

banyak yang nak ditulis ni

Dah lame rasenye takde nak tulis pape kat blog ni.
So ni dah jek kesempatan, tulis terus...jom lincah kadok...
Bende yang aku nak cite ni aku akan katogerikan ikut tajuk la yek.

Majlis pertunangan :
1 ogos 2010 merupakan tarikh keramat sebabnye aku dah officially tunang ngan Aida.
Family aku jek aku tak ingat bape banyak kete. tu campo sekali ngan jiran jiran mak aku yang nak ikut. Member aku sendirik je dah 5 kete.

Thanks untuk member member aku yang datang. Acuk, Nusan, Danial, Yasin & Lidya, Azmie & Olie, Lizz & Burn. Acuk ngan Yasin banyak snap gambo aku tunang time tu, tapi still tak dapat lagi . Tunggu Acuk burnkan gambo gambo tu dalam CD baru la aku boleh tengok. Azmie plak amik video, nanti nak kene mintak gak kat die ni.

Aku yakin Aida pun nak berterima kasih kat sedare mare ngan kengkawan die jugak, tapi aku tak tau la pulak name name kengkawan die tu, kene la die yang tulis sendirik yek.

Kerete baru :

Ngam ngam pagi sabtu bertarikh 30 Julai 2010, aku gi amik kete baru aku kat Proton Plentong.
Proton Satria Neo CPS putih, macam best jek kan? Tapi kebanyakan family aku kate kerete aku tu kerete kedekut, 2 pintu jek. Bio la kan, yang penting best.

Tapi sebab duit aku banyak abes spend kat majlis pertunangan aku tu, so skang ni aku sengkek sket. Terpakse la aku pakai dul kete Proton Juara lame aku tu, sebab nak jimatkan minyak. Neo baru aku tu gile kuat makan minyak, tak terdaye aku nak mengisiknye. Maybe bulan depan aku dah bleh pakai balik la. So mane kete baru aku tu skang? aku kasi bapak aku la pakai dulu. Setahun aku keje kat tempat baru ni aku pakai kete die kan, so ape la salahnye kete aku tu aku bagi die plak pakai dulu.

Penutup :

Aku rase setakat ni jek dulu aku tulis, maybe aku akan updatekan bende ni hari hari sepanjang pose kot. Nak buat cam diari, tiap tiap hari pose tu aku akan tulis ape yang aku buat.
Maybe kalau best aku akan sertakan sekali gambo. Untuk edisi kali ni, gambonye nanti la aku attachkan, boleh edit jek bende ni. Sekian saje dulu, Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment