Monday, July 12, 2010

20 hari jek lagi

Assalamualaikum.

Dah lame tak menulis langsung dalam blog ni. Tetibe tergerak hati nak ngulo jap time keje ni, tulis blog kejap.

Rupe rupenye lagi 20 hari jek from tarikh aku menulis blog ni untuk aku bertunang nanti.
Preparation banyak la jugak lagi yang tak siap. Hadoiyaiii....

Sejak kebelakangan ni keje teramat amat lah sibuk yang teramat melampau.
Sungguh tak terkate la melampaunye. Balik keje dah kompom memang penat melampau.

Tapi dalam kesibukan sume tu, ade gak la berite gembire sket.
Akhirnye aku mampu jugak untuk membeli kerete aku sendirik.

Ni la kete yang aku nak beli, skang ni tengah dalam proses pembelian lagi.
Pihak bank pun tak bagitau pape pun lagi.

So aku sendirik pun tak tak bile kete ni boleh kuo.
Harap harap mase tunang kang kete ni dah kuo la.

setakat ni dulu je la aku menulis,
Next time aku tulis lagi kalau aku ade mase terluang.

-lempeng-

No comments:

Post a Comment