Saturday, May 22, 2010

Menunggu Esok

assalamualaikum.

Minggu ni boleh dikatekan minggu yang hebat la jugak sebab banyak perkare yang best berlaku dalam idop aku taun ni. Antaranye pertandingan futsal yang dianjurkan kilang aku ni. Team aku dapat jadik johan. Kami la Champion. Walaupun aku tak score mase final tu, tapi mase quarter final ngan semi final aku ade score. Lebih membuatkan aku gembira bile cot ikut untuk tengok game final tu.

Dapat aku tengok dari dalam court, cot siap berdiri untuk join crowd yang turut menyokong. Bersemangat betol la main malam tu. Tapi aku tak bleh nak perform sangat plak sebab dah kene mark dengan defend die yang badannye lagi beso dari saiz badan aku. Sakit gak la badan ngan kaki asik kene bedal jek ngan defend tu.

Satu perkare lagi yang membuatkan aku kate minggu ni minggu yang best adelah sebab esok bersamaan 23 Mei 2010, family aku akan pergi ke rumah cot untuk merisik die. Merisik kang ade cincin risik, ade kain pasang ngan buah buahan. Tu ape yang aku bawak nanti le nak gi umah cot tu nanti. Mudah mudahan semunye berjalan ngan lancar. Jugak harap harap mak aku akan setuju ngan tarikh yang family cot cadangkan tu.

-nyot-

No comments:

Post a Comment